Minister of Education

Αναπαραγωγή του βίντεο
en

Summary

On Monday July 4, 2011 Education Minister Anna Diamantopoulou for the first time debates the new education reform bill set to soon be put to vote in front of the Greek parliament with Rectors and academics.

Comments

  • Πέτρος
    Πολύ διασκεδαστικό το σχόλιο, ότι η Διαμαντοπούλου ξεμπρόστιασε το Μυλόπουλο!Προσωπικά θεωρώ ότι το πιο αποστομωτικό σχόλιο ήταν του Μυλόπουλου:"Πέστε μας, κ. Διαμαντοπούλου, αφού είναι τόσο κακές οι σπουδές στην Ελλάδα, γιατί δικοί μας πτυχιούχοι αριστεύουν στο εξωτερικό είτε για σπουδές είτε για δουλειά, ενώ οι άριστοι των ξένων καλών παν/μίων, όταν έρχονται εδώ, μένουν άνεργοι;" Η απάντηση είναι προφανής για όποιον δεν πάσχει από...πασοκίτιδα και νεοελληνικού τύπου χομεϊνισμό: γιατί δε φταίνε τόσο οι σπουδές όσο το κρατικό μοντέλο που κυριάρχησε από το 1981 και μετά και το οποίο φέρει την υπογραφή του ΠΑΣΟΚ!Επομένως καταλαβαίνει ο καθένας ότι και ο καινούριος νόμος πλαίσιο, καταρτισμένος από τους ίδιους αυτούς ολετήρες της εκπαίδευσης γενικά, όχι μόνο της ανώτατης, αφού δεν έχουν καν ιδεολογικό προσανατολισμό και ξεκάθαρη ταυτότητα και, άρα, αδυνατούν να θέσουν σοβαρούς και λειτουργικούς παιδαγωγικούς στόχους, δεν πρόκειται παρά να προσθέσει κι άλλα προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα!Όσο γι' αυτούς που έχουν την εμπειρία του εξωτερικού, είναι προφανές πως πρώτοι απ' όλους θα έπρεπε να μπορούν να εντοπίζουν και να ψέγουν τους δημαγωγούς, αντί να περιμένουν από αυτούς "σύγχρονες λύσεις"!
  • Γιαννης Κ.
    Άνθρωποι σαν τον Μυλόπουλο είναι το πρόβλημα σήμερα, και πάντοτε ήταν δηλαδή. Η Διαμαντοπουλου τον ξεμπρόστιασε και καλά του έκανε. Ως φοιτητής της Ελλάδας και του εξωτερικού συμφωνώ με τα περισσότερα σημεία του νέου νομοσχεδίου με εξαίρεση ίσως το σημείο για τα συγγράματα αλλά ξέρετε οι νόμοι μπορούν να τροποιηθούν εάν κριθεί απαραίτητο. Εν πάσει περιπτώσει γίνονται σωστά βήματα στα οποία τα γνωστά κατεστημένα θα "επαναστατήσουν", τίποτα καινούριο δηλαδή.
  • Νίκος
    Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το πόσο αποτελεσματικά κατάφερε ο κος Μυλόπουλος να εκθέσει τον εαυτό του (με την ειρωνία και την αναίδειά του, παντελώς ανάρμοστα για πρύτανη) καθώς και το (κομματικοποιημένο) πανεπιστημιακό σύστημα που εκφράζει και τον ανέδειξε. Εύχομαι οι θεατές της εκπομπής να πήραν μια καλή γεύση του τι εστί ελληνικό πανεπιστήμιο, μια εμπειρία που είχα την ατυχία να ζήσω στο Πολυτεχνείο, πριν φύγω τρέχοντας μετά την αποφοίτησή μου σε αποτελεσμάτικα-ανταγωνιστικά-αυτοδιοικούμενα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Συγχαρητήρια τέλος στον Πρύτανη του Οικονομικού και την κα Υπουργό για τις προσπάθειές τους. Είναι σε καλό δρόμο και όσο υπάρχουν άνθρωποι διατεθειμένοι να συγκρουστούν με τους "Μυλόπουλους" της χώρας μας, τόσο υπάρχει ελπίδα ότι μέσω της κρίσης θα οδηγηθούμε κάπου καλύτερα.
  • Γιωργος
    Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας. Ειμαι αποφοιτος του ΕΜΠ και εχω κανει διδακτορικο στο εξωτερικο (Δανία) και αφοτου τελειωσα τις σπουδες μου εργάζομαι στην βιομηχανία στο εξωτερικό. Έχοντας δει 2 διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Ελλάδα και εξωτερικό), οι αλλαγές που προτείνει η κυρία Διαμαντοπούλου μου φαίνονται τουλάχιστον αυτονόητες. Η λειτουργία των ιδρυμάτων με το υπάρχων καθεστώς εχει αποτύχει, απόδειξη η κατάταξη των ελληνικών πανεπιστημίων αυτή την στιγμή στις λίστες με τα καλύτερα πανεπιστήμια στην Ευρώπη, για πολλούς λόγους οι οποίοι φαντάζομαι είναι γνωστοί. Για παράδειγμα, ποιό είναι το ποσοστό των Ελλήνων διδασκόντων που έχουν κάνει έστω και ένα μεταδιδακτορικό στο εξωτερικό; Πώς έχουν αποδείξει οτι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί και εκτώς της ημεδαπής, και κυρίως του ίδιου ιδρύματος που ξεκινήσαν τις σπουδές τους; Πώς μπορούμε να έχουμε ανταγωνιστικά πανεπιστήμια χωρίς να έχουν επαφή με την απορά εργασίας και τις ανάγκες τής; Όσο για τον κύριο πρύτανη του ΑΠΘ, έχω να πω: συγχαρητήρια κύριε, δείξατε οτι ξέρετε να σέβεστε και κυρίως να μην ειρωνεύεστε τους συνομιλητές σας. Μια που μιλάτε για ολιγαρχικά μέτρα, μήπως ο σεβασμός στην αποψη του αλλού είναι βασικός κανόνας της δημοκρατίας, λέω μήπως...
  • αιώνιος φοιτητής
    Δε μου λέτε ρε μαστόρια .... γιατί σε οτιδήποτε κάνουμε στην ελλάδα λέμε χρόοοονια τώρα γίνεται έτσι στο εξωτερικό... Μοντέλα εξωτερικού δεν εφαρμόζονται αυτούσια εν Ελλάδι οπότε τέτοια επιχειρήματα δε στέκουν!
  • Φοιτητής
    Ως απόφοιτος θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα. 1. Με βάση τον νεο νόμο όλα τα ιδρύματα μπορούν αναζητούσουν χρηματοδότηση και εκτός παν/μιου (χαρακτηριστική περίπτωση ο Δρ. Σακκας που είχε χορηγία και ελεω συστήματος δεν μπορούσε να εκταμιεύσει τα χρήματα για την ανακαίνιση του κτίριου.) 2. Η εκφυλιστική δημοκρατία που έχουμε σήμερα είχε ως αποτέλεσμα κομματικές παρατάξεις λόγω της (δύναμης) ψήφου να επηρεάζουν καθηγητές. Οπότε όταν αναφερόμαστε στην δημοκρατία κ. Μυλόπουλε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και μαλιστα να συνεισφέρουμε στον διάλογο από το να προτάσουμε εμπόδια με επιχειρήματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. 3. Είναι προφανές ότι πρέπει να γίνει συνδεση αγοράς με τα παν/μια. Ουσιαστικά αυτό που διέκρινα ακόμα μια φορά είναι η σύγκρουση δυο ιδεολογιών. Η πρώτη έχει αποτύχει παταγωδως με εμφανή τα στοιχεία της όπως απώλεια φοιτητών σε ξένα παν/μια-διαφθορά-εσωστρέφεια-συντεχνείες-ελλειψη ερευνητικών projects. Είναι καιρός να δοκιμάσουμε την δευτερη ιδεολογία κ. Μυλόπουλε and at the end of the day we may reconsider the latter model.
  • Πάνος
    Το ότι ο πιο ένθερμος υποστηρικτής του ν/σ είναι ένας πανεπιστημιακός που τα μισά λόγια του είναι στα αγγλικά, τα λέει όλα για την επαφή του νόμου αυτού με την ελληνική πραγματικότητα!Οι γνήσιοι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι πάνω απ' όλα βάζουν την ελληνική γλώσσα, όταν ομιλούν με Έλληνες!Αλλιώς είναι -το λιγότερο-φιγουρατζήδες, από τους οποίους έχουμε δυστυχώς πάρα πολλούς.Όμως και η υπουργός που το προτείνει αυτό είχε εκφράσει παλιότερα την αλήστου μνήμης "άποψη", ότι πρέπει να γίνουν τα αγγλικά δεύτερη επίσημη γλώσσα του κράτους, όπως συμβαίνει δηλαδή στις μπανανίες! Τυχαίο; Δε νομίζω! Οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να σέβονται την ελληνική πραγματικότητα, η οποία δεν έχει μόνο αρνητικά αλλά και θετικά στοιχεία!Εξάλλου, αφού η υπουργός αναφέρεται συνέχεια στις διαφορές μας με τις προηγμένες χώρες του κόσμου, θα πρέπει να λάβει υπόψη της ότι η βασικότερη είναι η μη ύπαρξη σε αυτές "σοσιαλιστικών κινημάτων" σε κυβερνητικό τουλάχιστον επίπεδο!Από εκεί ξεκινούν όλα!Ευχαριστώ.
  • Χαρίλαος Ψαραύτης
    Κε Παπαχελα, Συγχαρητηρια για την εκπομπη. Καταθετω με σεβασμο καποια σχολια: http://thepsaraftisblog.blogspot.com/2011/07/blog-post_05.html Χ. ΨΑΡΑΥΤΗΣ Καθηγητης ΕΜΠ
  • Thanksop
    ας πει η Διαμαντοπούλου ότι το 3ετές πτυχίο θα είναι ισότιμο σε μόρια με το 4ετές σε Διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και μοριοδοτήσεις και τότε ούτε το 10% των φοιτητών δε θα πάνε για 4ετή πρόγραμμα. Επιπλέον ας γίνει η μοριοδότηση του Μάστερ σε επιλεκτικές θέσεις στο δημόσιο και οχι για τη κάθε κωλοθέση γραφια στον δήμο κωλοπετινίτσας. όλος ο πανικός για πτυχά καλα και προσόντα γίνεται για μιά θέση στο δημόσιο, όλα τα άλλα περι ακαδημαικής αριστείας είναι για το 105 των φοιτητών
  • Καθ. Πανεπιστημιου απο το Εξωτερικο
    Κε Παπαχελα μην δινεται στον λογο στον κ. Πρυτανη του ΑΠΘ. Αυτο ειναι το προβλημα των Ελληνικων Πανεπιστημιων.

Previous 1 3

Add your comments



On Monday July 4, 2011 Education Minister Anna Diamantopoulou for the first time debates the new education reform bill set to soon be put to vote in front of the Greek parliament with Rectors and academics.