Στον τόπο του εγκλήματος...

Αναπαραγωγή του βίντεο
el
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Βρισκόμαστε στο μεταλλουργικό εργοστάσιο της λάρκο στην λάριμνα . Η λάρκο είναι η μεταλλευτική εταιρεία.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Οι εργάτες στη μεγάλη επιχείρηση κατεργασίας νικελίου ΛΑΡΚΟ είχαν εδώ και χρόνια εναποθέσει τις ελπίδες τους για ένα καλό εφάπαξ στο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ.
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Πρέπει να είμαστε γύρω στους 950 εργαζομένους οι οποίοι είμαστε ασφαλισμένοι στην Ασπίς , στο ασφαλιστήριο ζωής το εφάπαξ συνταξιοδοτικό που έχουμε με την ασπίδα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Για αυτό τους γίνονταν κρατήσεις 1% στο μισθό ενώ ο εργοδότης πλήρωνε κι αυτός στην ΑΣΠΙΔΑ το 8,5%. Όταν όμως κάποιοι από αυτούς πήγαν μια ημέρα της άνοιξης του 2009 να εισπράξουν τους κόπους τους μιας ζωής με έκπληξη διαπίστωσαν ότι οι επιταγές της ΑΣΠΙΔΑΣ ήταν ακάλυπτες.
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Όταν πήγαν να εισπράξουν τα χρήματά τους τους είπαν ότι δεν υπάρχει αντίκρισμα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Οι εργάτες φτάνουν μέχρι το κτίριο της ΑΣΠΙΔΑΣ στο Μαρούσι.
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Φτάσαμε σε σημείο να παίξουμε και ξύλο, γιατί δεν ήταν πειστικές οι απαντήσεις του.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τι σας έλεγε δηλαδή;
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Ότι κάτι άλλο έφταιγε εκτός από αυτούς, εφόσον τα χρήματα τα εισέπραττε και τη δική μας την εισφορά και της Λάρκο ο Ψωμιάδης έπαιρνε τα χρήματα και τα χρησιμοποιούσε για οποιονδήποτε άλλο λόγο.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τέσσερις μήνες πριν όλοι μας μάθουμε τι πραγματικά σημαίνει ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ οι εργάτες της ΛΑΡΚΟ αρχίζουν να ψιλαφούν πρώτοι ένα αληθινό οικονομικό έγκλημα.
  • Απόσπασμα Δελτίου Ειδήσεων ΣΚΑΪ
    Απόσπασμα Δελτίου Ειδήσεων ΣΚΑΪ Σεπτέμβριος 2009
    Χαίρετε, κυρίες και κύριοι, είμαι η Χριστίνα Βίδου και είναι τα νέα του ΣΚΑΙ, στις 8. Εκαντοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι μένουν στον αέρα, καθώς μετά από πολλά χρόνια, 5 ασφαλιστικές εταιρίες κλείνουν, 20 μέρες πριν από τις εκλογές. Στον αέρα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια 800.000 αυτοκινήτων, μετά την αναστολή λειτουργίας 5 ασφαλιστικών εταιριών. Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά, που αφορούν το μηχανισμό και την αποτελεσματικότητα των εποπτικών οργάνων…
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όταν τον Σεπτέμβριο του 2009 η Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης ανακαλεί την άδεια της δεύτερης μεγαλύτερης ασφαλιστικής εταιρείας της χώρας, της ΑΣΠΙΔΑΣ, 200.000 ασφαλισμένοι και πάνω από 600 εργαζόμενοι μένουν ακάλυπτοι.
  • Εργαζόμενη
    Εργαζόμενη ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Οι διάδρομοι της εταιρίας ωρυόντουσαν ότι τρώγονται τα λεφτά από το ταμείο; Ποιος τα έτρωγε;
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Δεν υπήρχε πρόβλημα μέχρι την τελευταία στιγμή.
  • Εργαζόμενη
    Εργαζόμενη ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μπορείτε να μου πείτε η εταιρία τι έκανε για μένα.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Ακούστε βάλτε τα με τον Ψωμιάδη αλλά όχι με την εταιρεία. Η εταιρεία έκανε και κάνει πάντα ότι μπορούσε αν έχετε ένα παράπονο εκφράστε το σε έμενα, πυροβολήστε εμένα αλλά όχι την εταιρεία.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τότε ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ είχαν επιχειρήσει να σας συστήσουν τον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι της ΑΣΠΙΔΑΣ και να καταγράψουν την διαδρομή του νεαρού πόντιου από τα Ταμπούρια του Πειραιά στον θρόνο της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
  • Δημήτρης Βιδάλης
    Δημήτρης ΒιδάληςΠρόεδρος Commercial Value
    Είναι πωλητής, το μοτίβο του είναι ότι το όριο είναι ο ουρανός, όπως λέει κι ο ίδιος, είναι ένας άνθρωπος που ξεκίνησε με την τσάντα στο χέρι και ακόμα και σήμερα είναι πωλητής, θεωρώ ότι μπορεί να πουλήσει οτιδήποτε στον οποιονδήποτε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σήμερα, 18 μήνες μετά το μεγαλύτερο σοκ που έχει ποτέ υποστεί η Ελληνική ασφαλιστική αγορά αρχίζουμε σιγά σιγά να καταλαβαίνουμε ότι τα προβλήματα του Παύλου Ψωμιάδη και της ΑΣΠΙΔΑΣ δεν παρουσιάστηκαν από την μία μέρα στην άλλη.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Απόψε στους Νέους Φακέλους θα ακούσετε για πρώτη φορά τους ίδιους τους στενούς συνεργάτες του Ψωμιάδη.
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Δέχτηκα ένα τηλέφωνο από τον κ Ψωμιάδη και μου λέει «το βράδυ πρέπει… « μα του λέω «είμαι στην Γερμανία και μόλις έφτασα στο Αεροδρόμιο». Μου λέει « άσε την οικογένειά σου και γύρνα πίσω».
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μου λέει το λογιστήριο θέλει να κατεβάσεις 44.000.000 ευρώ τα αποθέματα τα μαθηματικά, ώστε να δείξει κέρδη η εταιρία διότι εκείνη τη στιγμή έδειχνε ζημιά γύρω στα 52.000.000 ευρώ λογιστική ζημιά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Θα ακούσετε και τον ίδιο τον Παύλο Ψωμιάδη.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Το επιχειρηματικό μας σχέδιο κύριε Τέλλογλου ήταν να γίνουμε ο πρώτος σε μέγεθος ασφαλιστικός όμιλος.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Θα δείτε όμως και τις ευθύνες του κράτους…
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τι έπρεπε να δει η κρατική εποπτεία στα βιβλία του Ψωμιάδη και δεν το έβλεπε;
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Είναι πολύ απλό έπρεπε απλώς να εφαρμόσει στην ελληνική νομοθεσία.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τις παραλείψεις των αρχών…
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Γινόντουσαν πάρα πολλές καταγγελίες προς το Υπουργείο αλλά το Υπουργείο για πολλούς και δικούς τους λόγους δεν ήθελε να ασχοληθεί;
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Αυτά δεν τα έκανε ο Ψωμιάδης μόνος του άδειες έπαιρνε έκανε αίτημα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι η ασφαλιστική εταιρία κάνεις άδεια και παίρνεις έγκριση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ακόμη και την προστασία τους..
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Το θέμα είναι λέει να βρούμε χρήματα λέω βρες το του λέω αλλά πρόσεξε ότι η εταιρία ήδη είναι διαλυμένη και κάποια στιγμή αυτή η προστασία που έχεις είτε λέγεται πολιτική είτε φορολογική ή οτιδήποτε άλλο θα παύσει.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Αυτά που όλοι ήξεραν…
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ήτανε μία πυραμίδα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Αλλά και πόσο εύκολο ήταν…
  • Έλιοτ Ηλιόπουλος
    Έλιοτ ΗλιόπουλοςΧρηματοοικονομικός Σύμβουλος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ήταν σχετικά εύκολο στην αρχή να αποτυπώσεις ότι κάτι δεν πήγαινε καλά αλλά μετά όσο έψαχνα όσο ψάχναμε ανοίγαμε το κουτί της Πανδώρας.
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Στρεφόμαστε εναντίον του ελληνικού δημοσίου για τις πλημμελείς πράξεις και παραλήψεις των εποπτικών του οργάνων, είτε αυτό είναι το Υπουργείο Ανάπτυξης, είτε είναι η ΕΠΙΑ, είτε είναι η επιτροπή κεφαλαιαγοράς.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Πόσα λεφτά ζητάτε;
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Αυτή τη στιγμή ζητάμε 138 εκ. ευρώ περίπου.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Το δικηγορικό γραφείο Μαρκουλάκου δεν ασχολείται για πρώτη φορά με την ΑΣΠΙΔΑ και τον Παύλο Ψωμιάδη. Οι δικηγόροι του είχαν ξανά στο παρελθόν εργαστεί για λογαριασμό μετόχων μικρότερων εταιρειών που εξαγοράστηκαν από την ΑΣΠΙΔΑ.
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εδώ κύριε Τέλλογλου αρχειοθετούνται προσωρινά τα συμβόλαια των ανθρώπων όπως έρχονται προκειμένου να μηχανογραφηθούνε πόσα συμβόλαια.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Χτίζοντας πάνω σε αυτή την τεχνογνωσία και διαθέτοντας σημαντικές πληροφορίες από το περιβάλλον του Ψωμιάδη, οι Μαρκουλάκος πατέρας και γιος εκ μέρους 1500 ασφαλισμένων της ΑΣΠΙΔΑ υποβάλλουν αυτές τις ημέρες αγωγή όχι ενάντια στην ασφαλιστική εταιρία, ούτε ενάντια στον Ψωμιάδη, αλλά εναντίον του Ελληνικού δημοσίου, που με την ανοχή του και την πλημμελή εποπτεία των ασφαλιστικών εταιρειών ανέχθηκε τη λειτουργία της ΑΣΠΙΔΑΣ χωρίς να τηρούνται βασικοί νόμοι της ασφαλιστικής νομοθεσίας αλλά και της νομοθεσίας για τις ανώνυμες εταιρίες.
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εδώ πέρα υπάρχει μια ζημιά η οποία ξεκινάει κατ’ ουσίαν απ’ το 2001και απλά διογκώνεται σαν να είναι πυραμίδα. Δηλαδή ξεκινήσαμε το 2001 με μια ζημιά κοντά στα 105 εκ ευρώ για να καταλήξουμε στο 2009 όπου και ανακλήθηκε η άδειά τους με μια ζημιά 550. Δεν έγινε σ’ ένα χρόνο η ζημιά.
  • Γιάννης  Μαρκουλάκος
    Γιάννης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εάν η εποπτεία είχε ελέγξει και είχε ελέγξει σωστά και τα χε δει όλα πράγματα με τους κατάλληλους ανθρώπους, να διοριστούν αν δεν υπήρχανε, να τα ελέγξει και να τα δει όλα αυτά τα πράγματα, δεν θα είχε γίνει όλη αυτή η ζημιά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η περιπλάνηση στα μυστήρια των ισολογισμών της ΑΣΠΙΔΑΣ ήταν μία δουλειά πολύμηνη.
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Πάνω από έναν όμιλο, που είναι και κλειστός, κάναμε 7 μήνες για να μπορέσουμε να αποτυπώσουμε κάθε χρόνο ποια ήταν η πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρίας. Κι αποτυπώνεται.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Παρά την περιπλοκότητα των κινήσεων Ψωμιάδη, με την βοήθεια του Έλιοτ Ηλιόπουλου ενός ειδικού επιστήμονα στα χρηματοοικονομικά, αυτή του ελληνομαρικάνου Έλιοτ Ηλιόπουλου, οι Μαρκουλάκοι διαπίστωσαν ότι τουλάχιστον σε πρώτη ανάγνωση το έγκλημα για όσους ήθελαν να προσέξουν τα σημάδια είχε σχεδόν προαναγγελθεί.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Δηλαδή μου λέτε ότι διαβάζοντας τον ισολογισμό της ΑΣΠΙΔΑΣ μπορούσατε να καταλάβετε ότι αυτή η εταιρία δεν πρέπει να λειτουργεί;
  • Έλιοτ Ηλιόπουλος
    Έλιοτ ΗλιόπουλοςΧρηματοοικονομικός Σύμβουλος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Είναι αρκετά εύκολο αν κάποιος διαβάσει έστω κάποια χρήση κάποιο ισολογισμό να δει κάποια σημεία τα οποία είναι αξιόλογα έρευνας όταν μου ανάθεσε ο Μιχάλης να ασχοληθώ με αυτήν την υπόθεση πιστεύω ότι μέσα στα πρώτα 5 με 10 λεπτά ήταν εξόφθαλμο ότι κάτι έπρεπε να ερευνηθεί. Ξεκίνησα απ’ το 1998 μεθοδικά βάσει των δημοσιευμένων οικονομικών στοιχείων που είχα της εταιρίας να αξιολογώ ενεργητικό και παθητικό. Εκεί πέρα αρχίσανε να φαίνονται κάποια πολύ ενδιαφέρουσα κενά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Οι χρονιές 1997-1998 όμως ήταν ενδιαφέρουσες και για τον ίδιο Παύλο Ψωμιάδη. Στο τέλος της δεκαετίας του 90 ο Ψωμιάδης έχει καταφέρει αυτό που πάντα επιθυμούσε: να χτίσει μία αυτοκρατορία.
  • Λάμπρος Πολύζος
    Λάμπρος ΠολύζοςΔημοσιογράφος
    Το τέλος της δεκαετίας του 90 που σηματοδοτεί και τα πρώτα προβλήματα της εταιρεία του ήταν ταυτόχρονα και το διάστημα της βασιλείας του στην αγορά. Κυριολεκτικά εκείνη την εποχή είχε ξεπεράσει τον βασικό του ανταγωνισμό σε εντυπώσεις τουλάχιστον αν όχι σε μεγέθη, την Ιντεραμέρικαν.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η διαφημιστική καμπάνια, τα ελκυστικά προϊόντα, τα φθηνά ασφάλιστρα προσελκύουν όλο και περισσότερους να επιβιβαστούν σ’ ένα καράβι με καπετάνιο που μόνο σκοπό έχει να «φορτώσει» το πλοίο τόσο πολύ ώστε κανείς να μην μπορεί να το βουλιάξει όταν θα ξεκινήσει η καταιγίδα. Τότε είναι που όπως θυμούνται ακόμη και στενοί συνεργάτες του Ψωμιάδη, αρχίζουν τα μοιραία λάθη.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εκεί η πρώτη σύγκρουση με τον Ψωμιάδη και τον Καρατζά ήταν αγοράσανε την Λαϊκή Ζωής το 97 ήταν 800 εκατ δραχμές.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Θόδωρος Αναγνωστόπουλος που υπήρξε για πάνω από 2,5 δεκαετίες ένας από τους ελάχιστους άμεσους συνεργάτες του ανθρώπου στο τιμόνι της ΑΣΠΙΔΑΣ θυμάται ότι ένα από τα πρώτα λάθη για τα οποία είχε διαφωνήσει με τον Ψωμιάδη ήταν η αγορά της ασφαλιστικής εταιρίας Λαϊκή Ζωής, που κατείχε μέχρι εκείνη τη στιγμή το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα των εργατών της Λάρκο.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μια μελέτη είχε ένα έλλειμμα 15 δις δραχμές. Εγώ και οι άλλοι συνάδελφοι είδαμε ότι για να πάρεις αυτή την εταιρεία στα 800 εκατ δραχμές είναι πάρα πολύ υπερβολικό και δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας μέσα στην εταιρία την ίδια. Ο Ψωμιάδης ο ίδιος μου είπε ότι είναι πολιτική υποχρέωση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όταν λέτε πολιτική υποχρέωση τι εννοείτε;
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Έπρεπε αυτή η εταιρεία κάπου να πάει κανένας δεν την έπαιρνε όποτε μέσω διασυνδέσεων πολιτικών τη δώσαν στον Ψωμιάδη ο ίδιος ο Ψωμιάδης μου είπε ότι έκανε πολιτική εξυπηρέτηση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Το ότι το συμβόλαιό τους θα δημιουργούσε μια πρώτη μεγάλη τρύπα στον όμιλο ΑΣΠΙΣ το κατάλαβαν κάποια στιγμή και οι ίδιοι οι εργάτες της ΛΑΡΚΟ που τελικά συμφώνησαν περνώντας από την Λαϊκή στην ΑΣΠΙΔΑ να μειώσουν τις απαιτήσεις τους.
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Οι συνδικαλιστές τότε ήρθανε και μας είπανε πανηγυρικά ότι με 8.4 της μισθοδοσίας θα είχαμε μία απόδοση των 3.5 μισθών ανά έτος μιλάμε για τρομακτικά νούμερα απεδείχθη όμως στην πορεία ότι δεν ήταν δυνατό να λειτουργήσει αυτό το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Όμως πιστεύω ότι ήταν επίτευγμα των συνδικάτων που κατάλαβαν και έδωσαν στον κόσμο μας να καταλάβουμε ότι αν μέναμε στους 3,5 μισθούς θα βρίσκαμε ένα μεγάλο τίποτα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η Ελλάδα εκείνη την εποχή δεν ασχολείται με τους πονοκεφάλους των εργατών της ΛΑΡΚΟ αλλά ζει στον πυρετό του χρηματιστηρίου. Όλοι ονειρεύονται να κάθονται σε μία καρέκλα και να βγάζουν υπεραποδόσεις . Είναι η ώρα για ένα νέο καινοτόμο προϊόν από τον δαιμόνιο πωλητή της ΑΣΠΙΔΑΣ. Εκείνη την περίοδο ο Αναγνωστόπουλος δέχεται ένα τηλεφώνημα από έναν άλλο συνεργάτη του Ψωμιάδη που του μιλάει για την ιδέα να βγει ένας νέος τίτλος το ΑΣΠΙΣ Μπόντ . Φαινομενικά το Μπόντ προσφέρει μόνο σιγουριά στον πελάτη της ΑΣΠΙΔΑΣ.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Και μου λέει ότι ο Ψωμιάδης θέλει να βγάλει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο το Aspis Bont με εγγύηση του κεφαλαίου. Του λέω Νίκο εγώ διαφωνώ πάνω σε αυτό διότι καταρχάς δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση μέσα στην ασφαλιστική νομοθεσία. Δεύτερον εκθέτει τη εταιρεία σε μεγάλο κίνδυνο άμα κάνει κάτι τέτοιο. Μου λέει πάρε τον ίδιο να μιλήσεις. Παίρνουμε τον Ψωμιάδη επειδή με τον Ψωμιάδη είχαμε έναν άλλο τρόπο επικοινωνίας…
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τον λέγατε Πόντιο.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Του λέω ρε Πόντιε μυαλό δεν έχει παναθέμα σε όταν ο Θεός έριχνε μυαλό εσύ κράταγες μου φαίνεται ομπρέλα. Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι αυτό το πράγμα μπορεί να σε εκθέσει οικονομικά σε κίνδυνο μεγάλο και να καταστραφείς; Έτσι λοιπόν του τα εξήγησα του Ψωμιάδη το κατάλαβε και τα πρώτα συμβόλαια βγήκαν χωρίς εγγύηση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Που σημαίνει ότι αν πέφτανε οι μετοχές το ρίσκο το έπαιρνε…
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ο ασφαλισμένος δεν το έπαιρνε η εταιρεία και με άκουσε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Οι παραινέσεις του Αναγνωστόπουλου όμως δεν είναι ικανές να συγκρατήσουν τον Ψωμιάδη για πολύ.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Όταν κατέβηκα τον Απρίλιο του 1999 κάτω στην Αθήνα κάποιος με πληροφόρησε ότι συνεννοηθήκανε να δώσουνε εγγύηση της αρχικής επένδυσης ανεξάρτητα πια θα ήταν η αξία των μεριδίων και αναδρομικά και σε όσα συμβόλαια είχαν εκδοθεί το τελευταίο τρίμηνο.
  • Μανώλης Παπαθανασίου
    Μανώλης ΠαπαθανασίουΑσφαλισμένος ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Το προϊόν αυτό το πήρα μέσω μίας ασφαλίστριας με την οποία είχε η σύζυγός μου κάποιες φιλικές σχέσεις.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Για χρόνια ο 70χρονος συνταξιόυχος Μανώλης Παπαθανασίου ταξίδευε σαν πρώτος μηχανικός σε καράβια. Όταν γύρισε επιτέλους σπίτι του θέλησε να βάλει τα δουλεμένα χρήματα της θάλασσας κάπου που να του δίνουν υψηλό επιτόκιο. Τότε είναι που ακούει για πρώτη φορά για τα επενδυτικά προϊόντα της Ασπίς Πρόνοια.
  • Μανώλης Παπαθανασίου
    Μανώλης ΠαπαθανασίουΑσφαλισμένος ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Το συμβόλαιο ήταν δεκαετές Τα 10000000 δρχ που δώσαμε με το κλείσιμο θα παίρναμε 15000000 δρχ.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Αυτό που δεν γνώριζε ο Παπαθανασίου και η σύζυγός του είναι πώς μετά την πτώση του χρηματιστηρίου μπορεί να έπαιρναν τόκους αλλά δεν θα έπαιρναν ποτέ το κεφάλαιό τους. Το προϊόν αυτό δινόταν εκείνη την εποχή και από Τράπεζες. Η διαφορά βρίσκεται στην διάρκεια. Οι τράπεζες το έδιναν για 2 χρόνια, και όχι για 10, όπως ο Ψωμιάδης. Κι αυτό γιατί σε ένα βάθος χρόνου που έχει τη διάρκεια ενός γάμου είναι δυνατόν να εγγυηθείς το οτιδήποτε. Ο Ψωμιάδης όμως το έκανε. Στην επικοινωνία που είχαμε μαζί του από τον Κορυδαλό, τον ρωτήσαμε γιατί.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή την εποχή της άνθησης του χρηματιστηρίου βγάζετε ένα καινούργιο προϊόν την Ασπίς Bond εκεί λοιπόν εγγυάσθε τον χρηματοοικονομικό κίνδυνο. Πως ήταν δυνατόν να εγγυηθείς τον κίνδυνο του χρηματιστηρίου.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Όταν βγάλαμε εμείς το Ασπίς Bond αυτό ήταν ένα πρωτοποριακό προϊόν για την Ελλάδα στο εξωτερικό υπήρχε για πάρα πολλά χρόνια δεν εφεύραμε εμείς τον τρόπο και αυτό το οποίο έγινε ήταν το εξής.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Έχετε δίκιο αλλά για παράδειγμα στην Ελλάδα είχε για δυο χρόνια μόνο εσείς το κάνατε 10.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Ναι, αλλά κοιτάξτε να σας πω οι ασφαλιστικές εταιρείες εφόσον έχουν προϊόν κάτω τον δέκα ετών πληρώνουνε ΦΚΕ 4% αυτό δεν μας κάνει καθόλου ανταγωνιστικές συγκριτικά με τις τράπεζες κύριε Τέλλογλου. Αυτό ήτανε γιατί τα κάναμε 10 χρόνια αφενός και αφερετέρου είναι η ασφαλιστική φιλοσοφία. Η ασφαλιστική φιλοσοφία δεν είναι βραχυπρόθεσμη επένδυση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Κι όμως την ώρα που ο Παπαθανασίου και χιλιάδες άλλοι αγόραζαν το Μπόντ πιστεύοντας ότι είναι εγγυημένο ο Αναγνωστόπουλος και άλλοι στενοί συνεργάτες του Ψωμιάδη συζητούσαν για το τι θα γίνει αν έπεφτε το χρηματιστήριο και έπρεπε να τηρήσουν το λόγο τους για εγγυημένες αποδόσεις.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Αυτά τα πράγματα του λέω είναι ριψοκίνδυνα. Πρώτον δεν είσαι μέσα στην ασφαλιστική νομοθεσία δεύτερον εκθέτεις την εταιρεία σε ένα μεγάλο οικονομικό κίνδυνο τον οποίο δεν ξέρεις που θα σε πάει Αν ήταν όλοι αυτοί θάνατοι του λέω θα πλήρωναν οι αντασφαλιστές εδώ του λέω θα τα πληρώσει η εταιρεία. Που θα τα βρει του λέω αυτά. Μου λέει δεν υπάρχει περίπτωση να πάει στο χρηματιστήριο και θα το ελέγχουμε και θα το κάνουμε και θα το ράνουμε. Μετά του είπα και το εξής θα πρέπει του λέω να πάρεις και μια απόφαση ότι στο εγκρίνει αυτό το πράγμα το Υπουργείο διότι αν έρθει μεθαύριο το υπουργείο και σου πει δεν μπορείς να το πουλάς τότε αυτοί που το έχουν πάρει θα αρχίσουν να κάνουν εξαγορές αν έχεις πάθει κάποια ζημιά οικονομική τότε πως θα πληρώσεις τον κόσμο. Καταλαβαίνεις τις συνέπειες του λέω τι έχει να συμβεί μετά ; θα καταρρεύσει ολόκληρο το σύστημα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Την ίδια ώρα σε μία ασφαλιστική εταιρεία που αργότερα αγοράστηκε από τον Πάυλο Ψωμιάδη δεν έδιναν εγγυήσεις για παρόμοια προϊόντα. Ο Βασίλης Αδαμόπουλος, τελευταίος οικονομικός διευθυντής του ομίλου της ΑΣΠΙΔΑΣ ήταν τότε εκ των επικεφαλής εκείνης της εταιρίας.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Εγγυόσασταν την απόδοση;
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μέχρι το 2001 που εξαγοραστήκαμε από την Ασπίδα όχι.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Γιατί δεν την εγγυόσασταν;
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ο πελάτης αναλαμβάνει τον κίνδυνο αν θα επιλέξει μετοχές ή ομόλογα ή κάτι σταθμισμένο ακριβώς όπως τα αμοιβαία κεφάλαια. Η εταιρία αναλαμβάνει πλέον να κάνει τις σωστές τοποθετήσεις αλλά βάση τις επιλογές του πελάτη άρα ο πελάτης φέρει και το ρίσκο.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Αφού οι τοποθετήσεις του Aspis Bond έπρεπε να είναι εγγυημένες, τα αποθεματικά για αυτούς τους τίτλους της ΑΣΠΙΔΑΣ θα έπρεπε κανονικά να είναι προϋπολογισμένα , όπως ακριβώς συμβαίνει με μία ασφαλιστική τοποθέτηση. Ο Αναγνωστόπουλος αποκαλύπτει σήμερα ότι αυτό όχι απλά δεν γινόταν, αλλά και ότι δεν γινόταν με την απόλυτη έγκριση του εποπτεύοντος υποτίθεται υπουργείου ανάπτυξης.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Πήραμε έγκριση από το υπουργείο για το ΑΣΠΙΣ ΜΠΟΝΤ βρέθηκε με πολιτική παρέμβαση μια μεσοβέζικη λύση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Το χρηματιστήριο όμως άρχισε κάποια στιγμή να πέφτει. Παρόλα αυτά οι συνεργάτες του Ψωμιάδη συνέχισαν να καθησυχάζουν τον Αναγνωστόπουλο.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μου έλεγε μην ανησυχείς αυτά τα χρήματα δεν είναι τίποτα 1 εκατ θα γίνει 3-4 οπότε πάλι ζημιά δεν θα έχει η εταιρεία. Έλα ντε όμως που ούτε ανεβαίνει ούτε κατεβαίνει ήρθε το χρηματιστήριο το 2000 η εταιρεία παθαίνει μια ζημιά γύρω στα 24 δις και εκεί δημιουργήθηκε ένα μεγάλο πρόβλημα .
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η διαχείριση του Μπόντ ήταν το πρώτο πράγμα που τράβηξε την προσοχή και του χρηματοοικονομικού συμβούλου του γραφείου Μαρκουλάκου στις λογιστικές καταστάσεις της ΑΣΠΙΔΑΣ. Ο Ελιοτ Ηλιόπουλος άρχισε να διαβάζει πράγματα που έπρεπε να είχε διαπιστώσει ως παρατυπίες ήδη από το 2000 η τότε αρμόδια εποπτική αρχή για τις ασφαλιστικές εταιρίες, η εποπτεία δηλαδή του υπουργείου ανάπτυξης.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Πότε άρχισε να έχει προβλήματα η ασπίδα και πως φαίνεται αυτό;
  • Έλιοτ Ηλιόπουλος
    Έλιοτ ΗλιόπουλοςΧρηματοοικονομικός Σύμβουλος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μετά την πτώση του χρηματιστηρίου μάλλον το 2000, είχαμε μία απομείωση περίπου τα 20 δις, του τ έστιν ας πούμε πάνω από το 50% από κει και πέρα τα πράγματα ήταν αρκετά δύσκολα για την εταιρία στη συνέχεια οι επενδύσεις συνεχίζονταν και οι απομειώσεις μεγαλώνανε είχαν αρνητικό αποτέλεσμα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Με την δημιουργία αυτής της τρύπας η ΑΣΠΙΔΑ βρίσκεται σε άμεση ανάγκη ρευστού για να καλύψει τις ανάγκες των αποθεμάτων της που σχετίζονται με μετοχές, με unit link δηλαδή. Ο Ψωμιάδης όμως που δεν έχει διαθέσιμο ρευστό στα αποθεματικά καλύπτει το κενό με μετοχές των άλλων εταιριών του, πράγμα που απαγορεύεται όταν αυτές δεν είναι εισηγμένες.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Το 2000 εμφανίστηκε μια διαφορά αποθέματος 6 δις 98ο εκατ δραχμές. για να καλυφθεί αυτό το ποσό χρειαζόταν ρευστό. Επειδή όμως δεν είχαν να καλύψουν το ποσό ξανά πήγανε πάλι στον κλάδο του unit link και το καλύψανε τότε με 4 δις 800 εκατ δραχμές Ασπίς Bank και τα υπόλοιπα 2 δις τόσο από την commercial value. Το οποίο είναι εντελώς απαράδεκτο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις μετοχές μη εισηγμένων εταιριών για να καλύψεις αποθέματα unit link.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Υπάρχει όμως και ένα άλλο μυστήριο. Παρά το γεγονός ότι ο σύμβουλος του γραφείου Μαρκουλάκου Ηλιόπουλος βρίσκει στους ισολογισμούς της ΑΣΠΙΔΑΣ ότι από το 2000 ως το 2003 η εταιρία εμφανίζει κάθε χρόνο συν 30 εκατομμύρια έσοδα από την αγορά τίτλων τύπου ΑΣΠΙΣ Bond, εν τούτοις ο αριθμός των μεριδίων που φαίνεται να αγοράζονται ως δια μαγείας παραμένει εντελώς στάσιμος. Κι όμως οι ίδιοι πίνακες που μας δίνουν οι Μαρκουλάκος πατέρας και υιός και ο Ηλιόπουλος βρίσκονταν στην διάθεση και της εποπτείας του υπουργείου Ανάπτυξης.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Εσείς ήσασταν αναλογιστής της εταιρείας γνωρίζατε τότε τα μαθηματικά αποθέματα των ασφαλιστικών προϊόντων. Εσείς δεν είχατε δει ότι σας παίρνανε από κινητά και να τα πάνε κάπου αλλού ;
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Επειδή δεν ασχολιόμουν επειδή βάζανε ένα υποτυπώδη ποσόν σαν χρηματοοικονομικό κίνδυνο έπεσε στην αντίληψη μου τότε το 2002. Πράγματι είδα ότι υπήρχε αυτή η μεγάλη διαφορά μίλησα με τον Ψωμιάδη και μου είπε θα κάνουμε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και θα το καλύψουμε. Του λέω το ξέρει το υπουργείο μου λέει το ξέρουνε γιατί εύκολα τα διαβάζεις αυτά στον ισολογισμό. Αλλά τους είπα ότι θα κάνουμε μια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μην μου δημιουργείτε προβλήματα τότε βέβαια και το υπουργείο ήταν σε δύσκολη θέση λάθος έπρεπε να από τότε να τον στείλω για τον στριμόξω και πράγματι ο Ψωμιάδης προσπάθησε να πουλήσει την εταιρεία αλλά κανένας δεν αγόραζε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εποπτεία του Υπουργείου εμπορίου μπορούσε να διαβάσει τις λογιστικές καταστάσεις τις εταιρίας ότι η συμφωνία του προηγούμενου χρόνου δεν είχε τηρηθεί και η διαφορά μεταξύ της τοποθέτησης σε κύκλους του ΑΣΠΙΣ bond.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Του επενδυομένου κεφαλαίου και της αξίας των μεριδίων.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Του επενδυόμενου κεφαλαίου και της αξίας των μεριδίων δεν είχε καλυφθεί; Μπορούσε να το δει αυτό το υπουργείο;
  • Λάμπρος Πολύζος
    Λάμπρος ΠολύζοςΔημοσιογράφος
    Θα μπορούσε να το δει και ο πιο απλός λογιστής πρωτοετής του πανεπιστημίου.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η προϊσταμένη του τμήματος ασφαλιστικής αγοράς του υπουργείου Ανάπτυξης και υπεύθυνη για τον έλεγχο της ΑΣΠΙΔΑΣ τότε κ. Άννα Μεταξά είπε στους «Νέους Φακέλους» ότι με 8 υπαλλήλους στην διάθεσή της δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει ουσιαστικό έλεγχο στον κλάδο ζωής και επαφίετο στον εσωτερικό έλεγχο των εταιρειών. Η κα Μεταξά δεν θέλησε να εμφανιστεί στην εκπομπή. Ο ίδιος ο Ψωμιάδης θεωρεί ότι ακολούθησε πιστά τις οδηγίες της κρατικής εποπτείας για την αντιμετώπιση του προβλήματος που είχε με τους τίτλους .
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η κυρία Μεταξά μας είπε ότι τον κλάδο ζωής δε μπορούσαμε στην πραγματικότητα να τον ελέγξουμε ε στηριζόμασταν στον έλεγχο που κάναν οι εταιρίες. Θέλω να σας ρωτήσω το εξής υπήρχε η πρόβλεψη στο νόμο έπρεπε στους τίτλους να γίνεται ανά δίμηνο ένας έλεγχος της διαχείρισης γινόταν αυτός ο έλεγχος από την πλευρά του Υπουργείου;
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Κοιτάξτε ελέγχους είχαμε πάρα πολλούς ακόμα και επί υπουργείου ανάπτυξης πριν αναλάβει η ΕΠΕΥΑ οι έλεγχοι ήταν πάρα πολύ και κάθε τόσο μάλιστα μας λέγανε στείλτε αυτά τα χαρτιά στείλτε εκείνα τα χαρτιά δεν θα τολμήσω να πω ότι ο έλεγχος του υπουργείου ανάπτυξης δεν ήταν σωστός.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εποπτεία του Υπουργείου μπορούσε να δει ότι δεν αγοράζονταν μερίδια;
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Γινόντουσαν πάρα πολλές καταγγελίες προς το Υπουργείο αλλά το Υπουργείο για πολλούς και δικούς τους λόγους δεν ήθελε να ασχοληθεί; Αυτό ήταν θέμα δικό του αλλά όλη η αγορά ήξερε ότι υπήρχε πρόβλημα με τα μερίδια .
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η τρύπα της ΑΣΠΙΔΑΣ όλο και μεγαλώνει και όταν ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Παπαθανασίου αναλαμβάνει τον Μάρτιο του 2004 υφυπουργός ανάπτυξης την βρίσκει πάνω στο γραφείο του με μία αρκετά καθυστερημένη πρόταση της κ. Μεταξά για ανάκληση της άδειας της εταιρίας.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ψάχνοντας το αρχείο του υπουργείο ανάπτυξης βρήκατε μια επιστολή της κ. Άννα Μεταξά που ήταν διευθύντρια στον έλεγχο πριν φτιαχτεί η επιτροπή η οποία ζητούσε το 2003 από τον προκάτοχό σας υφυπουργό ανάπτυξης τότε ζητούσε να ανακληθεί ούτε λίγο ούτε πολύ η άδεια λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρεία ασπις , την παραλάβατε ποτέ αυτή την επιστολή;
  • Γιάννης Παπαθανασίου
    Γιάννης ΠαπαθανασίουΥφυπουργός Ανάπτυξης (2004-2007)
    Έμαθα εκ των υστέρων ότι υπήρχε , όταν ασχολήθηκα με τις ασφαλιστικές εταιρείες ότι υπήρχε μία τέτοια επιστολή η οποία όμως τελικώς δεν είχε δωθεί συνέχεια από τον προηγούμενο υπουργό. είχα συζητήσει τότε στο γραφείο μου ήταν τότε ο κ Ψωμιάδης παρουσία άλλων 2 του ομίλου και συνεργατών του, εξαιρετικών είχα πει κοιτάτε να δείτε η κατάσταση δεν πάει άλλο, είναι βέβαιο ότι πρέπει κάτι να γίνει οι έλεγχοι θα συνεχιστούν και ότι εν πάση περίπτωση είχα ζητήσει την συνεργασία.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Λίγο πριν, τα προβλήματα ρευστότητας της ΑΣΠΙΔΑΣ έχουν αρχίσει να μεγαλώνουν.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Το θέμα είναι λέει να βρούμε χρήματα λέω βρες το του λέω αλλά πρόσεξε ότι η εταιρία ήδη είναι διαλυμένη και κάποια στιγμή αυτή η προστασία που έχεις είτε λέγεται πολιτική είτε φορολογική ή οτιδήποτε άλλο θα παύσει και να ξέρεις το τι θα σου συμβεί λοιπόν και είσαι μόνος σου αυτή τη στιγμή του λέω δεν έχεις κάποιον άλλον να σε βοηθήσει λεφτά αυτά που έχεις που μου λες έξω δε σε συμφέρει να τα βάλεις μέσα ε οπότε κανόνισε την πορεία σου.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τότε είναι που κάποιοι από αυτούς που έχουν συμπληρώσει με χρόνια με επενδυτικούς τίτλους τύπου ΑΣΠΙΣ ΜΠΟΝΤ στα χέρια τους – όπως ο κ. Παπαθανασίου - αρχίζουν και ζητούν να ρευστοποιήσουν.
  • Μανώλης Παπαθανασίου
    Μανώλης ΠαπαθανασίουΑσφαλισμένος ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ζήτησα λοιπόν προφορικά ότι κάνω διακοπή της σύμβασης που έχω υπογράψει. Ερχόμενος σε συννενόηση με την ασφαλίστριά μου, μου είπε η εταιρεία θα κάνει γύρω στους 6-7 διάφορα τεχνάσματαδεν ξέρω πώς να τα πω , θα πάρω τα χρήματά μου, δυσανασχέτησα διότι ξέρω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις πάνω από ένα μήνα δεν μπορούν να μου κρατήσουν τα χρήματα τα ο ποία ζητάω να μου καταβληθούν και άρχισε τότε ένας λαβύρινθος.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Τότε τι κάνανε επειδή υπήρχαν πολλές απαιτήσεις ΑΣΠΙΣ bond έβγαλε το ΑΣΠΙΣ PLUS οπότε τους έδινε εγγυήσεις πάλι και αντί λοιπόν ο άλλος να πάρει τα χρήματά του τώρα του λέει αυτά τα χρήματα θα τα κάνουμε ένα καινούργιο συμβόλαιο εφάπαξ καταβολής και σε δέκα χρόνια θα πάρεις και ένα bonus και τους είχε κάποιες εγγυημένες αποδόσεις κάτι το οποίον ήταν εξωπραγματικό για τα δεδομένα της εταιρίας .
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ήτανε μία πυραμίδα. Διότι κάθε χρόνο η εταιρία είχε ζημιά μόνο από αυτό το προϊόν ,δηλαδή η εταιρία καλούνταν να πληρώσει τους ασφαλισμένους χρήματα έκαστο χρόνο ενώ η αξία των ασφαλίστρων είχε συντριβεί, ήταν το 1/10, δηλαδή αν κάποιος άνθρωπος είχε βάλει 10.000 ευρώ, στο βάθος των τριών τεσσάρων χρόνων είχαν μείνει χίλια ευρώ, επειδή η εταιρία δεν ήθελε να του δώσει χρήμα, γιατί δεν είχε και χρήμα για να του δώσει του δίνε ξανά ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αυτή τη φορά όχι εγγυώμενη μόνο τα αρχικά 10000 ευρώ του κεφαλαίου, αλλά του εγγυούταν και ετήσιο επιτόκιο. Κι έτσι λοιπόν, είχαμε την διόγκωση της πυραμίδας. Μέχρι που δεν πήγαινε άλλο.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όποιοι πείστηκαν χάσαν τα λεφτά τους.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Κοίταξε να σου πω κάτι θα έπρεπε κι αυτοί να κάτσουν να το ελέγξουν δηλαδή θα έπρεπε και οι ίδιοι οι ασφαλιστές να διερωτηθούν πως είναι δυνατόν η ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΝΟΙΑ να μπορεί να δίνει τέτοιες παροχές που ήταν καταρχάς σαν τραπεζικές καταθέσεις με ένα μέσο επιτόκιο 5.5, 6.5% όταν οι άλλες ασφαλιστικές λέει χαζές ήσαν αυτές και δεν το κάνανε;
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Τα λεφτά των ανθρώπων, είτε ήταν unit link, είτε ήτανε απ’ τις υπόλοιπες ασφαλίσεις, τα νοσοκομειακά οτιδήποτε, δεν τοποθετούνταν σε ασφαλίσεις επενδύσεις, κατ’ ουσίαν ήταν όλα ασπιδόχαρτα. Το 70 τα εκατό των αποθεμάτων της εταιρίας ήταν σε συμμετοχές της εταιρίας, κι αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα εάν οι συμμετοχές της εταιρίας δεν είχαν υπέρ-τιμολογηθεί, τέσσερις και πέντε φορές. Γι αυτό το λόγο έγινε αυτό το πράγμα. Κι αυτό είναι οφθαλμοφανές από την πρώτη στιγμή. Δεν είναι κάτι που έγινε το 2008 ή το 2007. Έχει ξεκινήσει να γίνεται κι απλά κάθε χρόνος που πέρναγε και η εποπτεία δεν έκανε κάτι για να σταματήσει αυτό το πράγμα διογκωνότανε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σαν να μην έφτανε ότι η ΑΣΠΙΔΑ ουσιαστικά δανείζεται για να καλύψει την τρύπα από τους ίδιους τους ασφαλισμένους της, ο Ψωμιάδης αρχίζει να δικαιολογεί ένα μέρος των ζημιών που έχει εμφανίζοντας όλο και μεγαλύτερα ποσοστά συνδεδεμένων με την εταιρεία εταιριών ως περιουσιακά στοιχεία της ΑΣΠΙΔΑΣ. Η ασφαλιστική νομοθεσία επιτρέπει να τοποθετούνται χρήματα σε τίτλους εταιρειών που είτε είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο είτε πρόκειται άμεσα να εισαχθούν ως περιουσιακά στοιχεία μιας ασφαλιστικής εταιρίας. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν επιτρέπεται να γίνεται για τίτλους μη εισηγμένων εταιρειών σαν αυτών του ομίλου ΑΣΠΙΣ.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Το χρηματιστήριο έπεσε και εσείς μείνατε με μια μεγάλη τρύπα στα χέρια. Αυτή την τρύπα κάπως έπρεπε να την καλύψετε.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Όταν έπεσε το χρηματιστήριο ήταν για ένα μικρό κομματάκι και εμείς τότε τι κάναμε. Αντικαταστήσαμε τις μετοχές τις οποίες είχανε με ένα ομόλογο 30 εκατ.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εποπτεία του Υπ. Εμπορίου σας ζήτησε να πάρετε αυτό το ομόλογο ;
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Βεβαίως μας είπε να το αντικαταστήσουμε και να δούμε τι γίνεται δε μπορούσαμε χωρίς να πάρουμε την έγκριση του Υπουργείου ανάπτυξης να μπορέσουμε εμείς να το κάνουμε αυτό το πράγμα διότι έχετε υπόψη σας κύριες Τέλλογλου ότι και χαρτιά τα οποία δεν είναι εισηγμένα στο χρηματιστήριο μπορούνε με άδεια της εποπτικής αρχής για ένα μικρό χρονικό διάστημα ενός έτους ας πούμε να μπούνε σαν αποθεματικά και σε ένα χρόνο είτε μπαίνει στο χρηματιστήριο αν είναι χαρτί που μπορεί να μπει στο χρηματιστήριο ή το αντικαθιστάς με ίσης αξίας μετοχές η ρευστό.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εταιρεία αυτή του Ψωμιάδη όμως ουδέποτε μπήκε στο χρηματιστήριο. Το μικρό χρονικό διάστημα της εποπτικής αρχής έγινε τρία χρόνια.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Αυτό είναι εντελώς παράνομο δε μπορείς να πάρεις σου λέει η νομοθεσία ότι σε κινητές αξίες ή σε ομόλογα εγκεκριμένα από το δημόσιο ή εγγυημένα από το δημόσιο η που διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο τα πήρε αυτά ο Ψωμιάδης και έφτιαχνε δικές του εταιρίες ένα καιρό αυτά τα έβλεπε το υπουργείο γιατί πηγαίνανε όλα κάτω αλλα δε μίλαγε κανένας τι να πάω να κάνω εγώ εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος και όταν του έγραψα ένα γράμμα του λεώ στην ΑΣΠΙΣ εστία δε μπορείς να το βάλεις αυτό εκείνο δε μπορείς να βάλεις τα 30.000.000 ξέρεις τι μου είπε αν σ αρέσει αν δε σ αρέσει να παραιτηθείς και εκεί τσακωθήκαμε και τα σπάσαμε όλα.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Παρ’ όλες τις λογιστικές αλχημείες οι ορκωτοί λογιστές που βοηθούν το γραφείο Μαρκουλάκου στη διατύπωση της αγωγής διαπιστώνουν ότι ο όμιλος έχει αρνητικά ίδια κεφάλαια 70,5 εκ το 2002 ,76,8 εκατομμύρια το 2003 και 116 το 2004 και όλα αυτά χωρίς το Μπόντ. Η ΑΣΠΙΔΑ ή θα έπρεπε να κλείσει ή να κάνει αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου. Σε εκείνο το σημείο είναι που το υπουργείο Ανάπτυξης πιέζει τον Ψωμιάδη να κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 22 εκατομμυρίων. Παρόλα αυτά οι ειδικοί σύμβουλοι των δικηγόρων Μαρκουλάκου υπολογίζουν ότι αυτή η αύξηση θα έπρεπε να ξεπερνάει τα 300 εκατομμύρια με το Μπόντ.
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εντελώς αιφνιδιαστικά διότι ήμουν με την οικογένειά μου στην Γερμανία και δέχτηκα ένα τηλέφωνο από τον κ Ψωμιάδη και μου λέει «το βράδυ πρέπει… « μα του λέω «είμαι στην Γερμανία και μόλις έφτασα στο Αεροδρόμιο». Μου λέει « άσε την οικογένειά σου και γύρνα πίσω».
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Βασίλης Αδαμόπουλος, εκ των επικεφαλής σε μία από τις άλλες εταιρίες του ομίλου Ψωμιάδη θα γίνει από τους στενότερους συνεργάτες έκτοτε του ανθρώπου στο τιμόνι της ΑΣΠΙΔΑΣ αλλά και ο οικονομικός διευθυντής της εταιρίας που κλήθηκε να κάνει την αύξηση κεφαλαίου των 22 εκατομμυρίων.
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Έκανα την νύχτα μέρα εγώ και οι άνθρωποί μου και μέσα σε 1 μήνα καταφέραμε να συντάξουμε ενημερωτικό, να λάβει έγκριση, και να ολοκληρωθεί ακριβώς την τελευταία μέρα 12 Γενάρη του 05 η αύξηση των 22 εκ ευρώ η οποία ήταν απαίτηση για περιθώριο φερεγγυότητας από το υπουργείο ανάπτυξης. Για αυτό την έκανε την αύξηση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όπως θα καταλάβει ο Αδαμόπουλος από την πρώτη στιγμή, η τρύπα της ΑΣΠΙΔΑΣ είναι από τότε πολύ πιο μεγάλη.
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ψάχνοντας διαπίστωσα ότι είχανε μείνει πίσω φορολογικές οφειλές, τα νοσοκομεία ή οι προμηθευτές απλήρωτοι για πάρα πολύ καιρό, με κίνδυνο να διακόψουν τις συμβάσεις Το δίκτυο απλήρωτο για 2-3 μήνες, γενικά δεν ήταν καθόλου καλή η κατάσταση. Είδα λοιπόν ότι το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνω, να διασφαλίσω χρηματοδότηση. Έχοντας σοκαριστεί από το γεγονός ότι στην αύξηση των 22 εκ ευρώ από την αγορά η εταιρία μάζεψε 270.000 μόνο, γιατί το χρηματιστήριο ήταν στα τάρταρα τότε, έπρεπε να βρω είτε τραπεζικό δανεισμό, είτε με έκδοση κάποιου ομολόγου που θα πήγαινε σε θεσμικούς κτλ. Έκανα λοιπόν αυτό που θα έκανε ο κάθε οικονομικός διευθυντής. Άρχισα να πηγαίνω σε τράπεζες.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Αδαμόπουλος βρίσκει τελικά τα 22 εκατομμύρια και στις αρχές του 2005 το υπουργείο ανάπτυξης του δίνει πιστοποιητικό φερεγγυότητας για τη χρονιά του 2003.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Αυτό σημειωτέον εστάλει σε όλα τα στελέχη των πωλήσεων για να κάτσει να κατευνάσει τις πωλήσεις ε το πήρανε και οι πωλήσεις και αυτό έχει γίνει φειγ βολάν στην αγορά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σε αυτό το χρονικό σημείο ο Ψωμιάδης έχει χάσει εντελώς τον έλεγχο του καραβιού και βάζει διαρκώς καινούργιους επιβάτες απάνω με την ελπίδα ότι οι εποπτικές αρχές δεν θα το βουλιάξουν.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Όσο μεγαλύτερο μέγεθος έχεις τόσο μεγαλύτερα κέρδη μπορείς να κάνεις αυτό λοιπόν που κάναμε εμείς ήταν να πάρουμε μέγεθος και ερχόμασταν ίσα καράβια ίσα νερά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Δε μεγεθυνόταν έτσι και το κόστος σας το οποίο οι επικριτές σας λένε ότι δεν παίρνατε υπόψη στην στην στον τρόπο με τον οποίο διοικούνταν οι επιχειρήσεις ; γιατί και το κόστος μεγεθύνετε όταν μεγαλώνεις το μέγεθος.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Όχι δεν είναι έτσι κύριε Τέλλογλου να μου επιτρέψετε να πω το εξής το η αύξηση του μεγέθους του μεγέθους είναι πέραν πάσης επαγγελματικής αρχής ότι μεγαλώνει το κόστος δηλαδή αύξηση μεγέθους και αύξηση κόστους δεν πηγαίνουν πάντοτε μαζί.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Οι τρύπες στις εταιρείες του Ψωμιάδη είναι τόσο μεγάλες που το 2006-2007 σύμφωνα με εκτίμηση των λογιστών των Μαρκουλάκων προσεγγίζουν τα 167 εκατομμύρια ευρώ. Ο Αναγνωστόπουλος σε αυτό το σημείο δέχεται μία πρόταση.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Ο Ψωμιάδης μου είπε το εξής μου λέει στην Ελλάδα κάτω έχω μεγάλο πρόβλημα Θόδωρε όλοι έχουν φτάσει μέχρι εδώ και μου έδωσε μία κατάσταση μου λέει το λογιστήριο θέλει να κατεβάσεις 44.000.000 ευρώ τα αποθέματα τα μαθηματικά, πως θα τα κάνω ρε πόντιε του λέω έχεις καμιά λύση;
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τι θα πει αυτό;
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Να μειώσω τα αποθέματα της εταιρίας ούτως ώστε να δείξει κέρδη η εταιρία διότι εκείνη τη στιγμή έδειχνε ζημιά γύρω στα 52.000.000 ευρώ λογιστική ζημιά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Αναγνωστόπουλος λέει σήμερα ότι σε εκείνο ακριβώς το σημείο η εταιρεία άρχισε να σκέφτεται να τηρήσει διπλά βιβλία .
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Μου λέει έχουμε συνεννοηθεί ότι θα φτιάξουμε ένα δεύτερο αρχείο μέσα στη μηχανογράφηση το οποίο δε θα δείχνει 200.000 ασφαλισμένους θα δείχνει 180.000 ασφαλισμένους οπότε αυτοί οι 20.000 θα έχουν ένα αποθεματικό περίπου 44.000.000 οπότε θα δείξουμε ένα άλλο αρχείο αν μας κάνει έναν έλεγχο θα δείξουμε άλλο αρχείο και του λέω ρε Ψωμιάδη στέκεις στα καλά σου; Αν γίνει κάποιος έλεγχος αυτό θα γίνει πρόβλημα κι αν πάω εγώ φυλακή του λέω τι γίνεται ; δεν πρόκειται εγώ να σε αφήσω να πας φυλακή μου λέει θα σε βγάλω κι αν πας εσύ του λέω φυλακή τι θα γίνει; σιγά μην κάτσω εγώ να πάω φυλακή λέει
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σήμερα ο Ψωμιάδης αποκυρήσσει τον πάλαι ποτέ συνεργάτη του λέγοντας ότι ο Αναγνωστόπουλος ψεύδεται και ότι ποτέ δεν του ζήτησε να τηρήσει διπλά βιβλία.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Επειδή αυτό είναι ψευδές ψευδέστατο εγώ θα ήθελα να μου δείξει έστω ένα σημείωμα με την υπογραφή κάποιου οικονομικού υπευθύνου που συνέτασσε τον ισολογισμό όπου να του ζητάει αυτό το πράγμα. Προσέξτε ο κύριος Αναγνωστόπουλος επειδή φύλαγε τον εαυτό του δεν έβαζε ποτέ λιγότερα αποθεματικά από ότι έπρεπε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Αναγνωστόπουλος καταγγέλλει το περιστατικό στην εποπτεία μιλάει με τον Παπαθανασίου , με τον ειδικό γραμματέα του υπουργείου, με το ΣΔΟΕ , με την διεύθυνση εποπτείας , την κα Άννα Μεταξά. Η καταγγελία του γίνεται το θέμα συζήτησης στην ασφαλιστική αγορά . Ο υφυπουργός Παπαθανασίου συγκροτεί μια επιτροπή για να την ερευνήσει.
  • Γιάννης Παπαθανασίου
    Γιάννης ΠαπαθανασίουΥφυπουργός Ανάπτυξης (2004-2007)
    Ήταν μεγάλη Πέμπτη ήμουνα στο Πάπιγκο για Πάσχα και επικοινωνούσα με την ΥΠΠΕ η οποία είχε πάε στα γραφεία της ασπίδος διότι μεταξύ των καταγγελλομένων είχε πει ο συγκεκριμένος ότι να πάτε κα πάρετε τους σκληρούς δίσκους κι αν πάτε και πάρετε τα στοιχεία θα δείτε εκεί μέσα και είχε πάει η ΥΠΕΕΠ για να πάρει ακριβώς τους σκληρούς δίσκους πριν γίνουν οποιεσδήποτε παρεμβάσεις Μεγάλη Πέμπτη του 07 . Στη συνέχεια δεν ήταν καθόλου εύκολη η διασταύρωση.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η επιτροπή του Παπαθανασίου όμως δεν καταφέρνει να καταλήξει σε οποιοδήποτε συμπέρασμα. Το ένα μετά το άλλο τα μέλη της παραιτούνται. Εν τω μεταξύ η εποπτεία του υπουργείου ανάπτυξης αντικαθίσταται από την Επιτροπή για τον έλεγχο της ιδιωτικής ασφάλισης, την ΕΠΕΙΑ. Αυτή ζητά να αυξηθούν τα κεφάλαια μιας άλλης εταιρείας του Ψωμιάδη της Commercial Value. Τότε είναι που ο Ψωμιάδης ζητά από ιδιωτική εταιρία να κάνει εκτίμηση της Commercial Value. Την εκτιμά 4,2 φορές πάνω από τα ίδια κεφάλαιά της παρά το γεγονός ότι λίγο πριν η εταιρεία δεν είναι σε θέση να καταβάλλει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που της έχει ζητήσει η ΕΠΕΙΑ .
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Του λέω αυτά τα πράγματα δεν γίνονται και μου λέει κοίταξε Θόδωρε είναι 60 χρονών εταιρεία είναι μεγάλη δεν πρόκειται να πάρουνε απόφαση θα προχωρήσουμε έτσι θα τσουλουφριστούμε. Και έτσι λοιπόν η εταιρεία είχε γίνει μια πυραμίδα Και όλα αυτά τα ελλείμματα τα καλύπτανε με υπέρ αξίες το ήξερε αυτός το ήξεραν όλοι το ήξερε το υπουργείο αλλά απόφαση από κανέναν δεν παίρνανε.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η commercial value φαίνεται με μία έκθεση αποτίμησης του 2009 ότι ενώ έχει αρνητική καθαρή θέση διπλασιάζει την αποτίμηση της μέσα σε δύο χρόνια δηλαδή γίνεται από 220 440 εκατομμύρια ευρώ πως είναι δυνατόν αυτό ;
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Η εκτίμηση μίας εταιρίας κύριε Τέλλογλου δεν έχει καμία σχέση με τον ισολογισμό βεβαίως στηρίζεται η εκτίμηση επάνω σε έναν ισολογισμό αλλά θα σας πω ένα παράδειγμα και μόνο ας πούμε ότι η BMW η BMW ή η Μercedes για ένα δύο τρία χρόνια βγάζουνε ζημιές στον ισολογισμό τους γράφουνε ζημιές τι σημαίνει ότι αυτές οι εταιρίες δεν έχουν αξία.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Πρέπει όμως και καμία φορά να γράφουν κέρδη οι εταιρίες έτσι δεν είναι ; δηλαδή δε μπορούν να γράφουν μόνο ζημιές.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Προσέχτε θα σας πω το εξής κύριε Τέλλογλου εξαρτάται από την πολιτική της εταιρίας.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο εμπειρογνώμονας όμως των 1500 θυμάτων της ΑΣΠΙΔΑΣ που προσφεύγουν στα δικαστήρια κατά του Ελληνικού κράτους δεν έχει ξαναδεί τέτοιες αποτιμήσεις ασφαλιστικών εταιρειών.
  • Έλιοτ Ηλιόπουλος
    Έλιοτ ΗλιόπουλοςΧρηματοοικονομικός Σύμβουλος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Απ’ την αρχή βλέπετε ότι υπάρχει ένας τριπλασιασμός σχεδόν της αποτίμησης της εταιρίας, και δεν είχε αξία 430 εκ αλλά πολύ πιο κοντά στα 140 και πολύ λιγότερο θα ήτανε μάλλον η αποτίμησή της.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Ψωμιάδης καταφέρνει να βρει 65 από τα 93 εκατομμύρια της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και τότε η ΕΠΕΙΑ πιστεύει και αυτή ότι μπορεί όχι μόνο να είναι 7ψυχός, αλλά ότι ίσως να μπορεί να γίνει και σωτήρας άλλων ασφαλιστικών εταιριών .
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Το επιχειρηματικό μας σχέδιο κύριε Τέλλογλου ήταν να γίνουμε ο πρώτος σε μέγεθος ασφαλιστικός όμιλος ήδη είχαμε φτάσει να είμαστε νούμερο 2 μετά την εθνική και μάλιστα σε απόσταση αναπνοής.Όπως δε είχε προτείνει ο Πρόεδρος της ΕΠΕΙΑ ο κύριος Πέτσας καλό θα ήταν να αγοράζαμε ακόμα μερικές μικρές εταιρείες και έτσι να επιτευχθούν 2 στόχοι. Ο πρώτος ήταν να μειωθεί ο αριθμός των μικρών εταιρειών στην Ελλάδα και από την άλλη να γίνει η ενίσχυση του ομίλου μας με τις αγορές αυτών των μικρότερων εταιρειών ώστε σε μερικά χρόνια να έχει και η Ελλάδα μια μεγάλη εταιρεία που να ξεχωρίζει μέσα στην Ευρώπη.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο κ Πέτσας επικεφαλής της ΕΠΕΙΑ δεν αρνείται ότι έγινε μια παρόμοια συζήτηση αλλά λέει ότι αυτό έγινε πριν η ΕΠΕΙΑ ανακαλύψει ότι τα 65 εκατομμύρια της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Commercial Value χαθήκαν σε υπερτιμημένα ακίνητα στην Κύπρο και τη Ρουμανία και σε μία περίεργη ελβετική εταιρεία ονόματι Χέστιουν.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τον Ιούλιο του 2009 η επιτροπή εποπτείας των ασφαλιστικών εταιριών αποφάσισε να κάνε ένα τεστ που το κράτος θα έπρεπε να έχει κάνει από χρόνια για να διαπιστώσει τη φερεγγυότητα όχι μόνο της ασπίδας αλλά και των άλλων ασφαλιστικών εταιριών Ο όμιλος της ασπίδας ήταν σα μία ρώσικη κούκλα είχε συνδεδεμένη πάνω τους άλλες 47 επιχειρήσεις οι επιχειρήσεις αυτές όμως είχαν υποχρεώσεις δικές τους στις οποίες θα έπρεπε να ανταποκριθούν το τεστ ήταν ότι η επιτροπή εποπτείας της ασφαλιστικής αγοράς άνοιξε αυτή τη ρώσικη κούκλα και άρχισε να αφιαρεί από κάθε μία από τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις τις δικές τους υποχρεώσεις για να δει αν η ΑΣΠΙΔΑ είχε ή δεν είχε κεφάλαια για να πληρώσει τους πελάτες της στο τέλος του ξεφλουδίσματος της κούκλας απέμεινε μία τεεράστια τρύπα 650 εκατομμυρίων ευρώ ήταν η ώρα του κράτους να δράσει επιτέλους εκπρόσωποι της επιτροπής εποπτείας πλησίασαν τον Παύλο Ψωμιάδη και του ζήτησαν να φύγει από την ΑΣΠΙΔΑ και να αναλάβει το κράτος το δικό του μερίδιο για να μπορέσει να πληρώσει τα συμβόλαια των ασφαλισμένων όταν ο Ψωμιάδης αρνήθηκε τότε του ζητήθηκε να γίνει αμέσως η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ο Γιάννης Παπαθανασίου εν τω μεταξύ που ξέρει πια ότι το κράτος πρέπει να πληρώσει περνάει τον Αύγουστο νομοθετική ρύθμιση με την οποία το κράτος εγγυάται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τα ασφαλιστικά συμβόλαια ζωής.
  • Γιάννης Παπαθανασίου
    Γιάννης ΠαπαθανασίουΥφυπουργός Ανάπτυξης (2004-2007)
    Επειδή το θέμα της ασφάλειας είναι θέμα εμπιστοσύνης προς το σύστημα και στις τράπεζες το ίδιο , νομίζω ότι από την στιγμή κατά την οποία το κράτος έχει την ευθύνη του ελέγχου ή πολύ εγκαίρως πρέπει να χτυπήσει το καμπανάκι και να πει προσέξτε γιατί αυτή η ασφαλιστική εταιρεία είναι στο κίτρινο άρα ο καθένας να λάβει τα μέτρα του ή από εκεί και πέρα πρέπει και να αναλάβει και τις ευθύνες.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    50 μέρες αργότερα ο Ψωμιάδης προσκομίζει μια πλάστη εγγυητική επιστολή της HSBC και η ΑΣΠΙΔΑ αποτελεί από εκείνο το σημείο ιστορία. Ο νόμος Παπαθανασίου ποτέ δεν εφαρμόζεται αφού η νέα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ περιμένει την αγορά να λύσει το πρόβλημα αγοράζοντας τα συμβόλαια της υπό εκκαθάριση ΑΣΠΙΔΑΣ. Ο ίδιος ο εκκαθαριστής της εταιρίας του Ψωμιάδη βρίσκει μια τρύπα 550 εκατομμυρίων ευρώ και μετοχές που αξίζουν 15 αντί για 198 εκατομμύρια. Κάποιοι από τους ξένους επενδυτές αρπάζουν τα χρήματα του Ψωμιάδη, δηλαδή των ασφαλισμένων από την ελβετική Χέστιουν και τα στέλνουν σε λογαριασμούς στην Ισπανία και την Κύπρο. Ο Ψωμιάδης μπαίνει στη φυλακή μετά από καταγγελία ότι σκόπευε να το σκάσει στο εξωτερικό που κάνει ο πάλαι ποτέ έμπιστός του και ορκισμένος αντίπαλος τους σήμερα Θόδωρος Αναγνωστόπουλος. Ο ίδιος ο Ψωμιάδης θεωρεί βαθύτατη αχαριστία τη συμπεριφορά του πρώην συνεργάτη και συνοδοιπόρου του .
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Μα υποτίθεται ότι είστε 30 χρόνια μαζί.
  • Παύλος Ψωμιάδης
    Παύλος Ψωμιάδηςτηλεφωνική επικοινωνία με Φυλακές Κορυδαλλού
    Δεν επιτρέπεταινα μιλάει για την εταιρεία στην οποία έζησε και μεγάλωσε και έτρωγε ψωμί επί 26 χρόνια και που εμείς τον εκπαιδεύσαμε σαν αναλογιστή σε τρεις διαφορετικές χώρες. Ολλανδία Αμερική Καναδά δεν επιτρέπεται να λέει ανακρίβειες δεν είναι σωστά αράγματα αυτά διότι σχηματίζονται εντυπώσεις οι οποίες είναι λανθασμένες κ. Τέλλογλου. Συγχωρήστε μου τον τόνο αλλά είμαι αγανακτισμένος.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όσο για τους ασφαλισμένους της ΛΑΡΚΟ, το συμβόλαιό τους αγοράζεται από μία άλλη εταιρία, ενώ στην πορεία χάνουν 10 εκατομμύρια ευρώ από το ταμείο των συντάξεών τους. Τα υπόλοιπα θα τα διεκδικήσουν από την Τράπεζα θεματοφύλακα των χρημάτων των γηρατειών τους .
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Εμείς λοιπόν όσα λείψουν από τα εγγυημένα μαθηματικά αποθέματα που συνολικά για όλη την Larco είναι περίπου στα 10 εκατ ευρώ θα διεκδικήσουμε 00.06.15 από την Ασπίς Bank και κατ’επέκταση το ελληνικό ταμιευτήριο να καλύψει αυτή τη διαφορά.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Τι διεκδικείτε από αυτούς.
  • Κωνσταντίνος  Πολυζώης
    Κωνσταντίνος ΠολυζώηςΕκπρόσωπος Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ
    Γιατί ήταν οι θεματοφύλακες τους ασφαλιστηρίου συμβολαίου των εγγυημένων ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Όσο για τους υπόλοιπους από τους 200 χιλιάδες ασφαλισμένους; 1500 από αυτούς αναζητούν το δίκιο τους εναντίον του κράτους, που με τις παραλείψεις και τις καθυστερήσεις του κατάφερε για μια ακόμη φορά να απουσιάσει.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εποπτεία τι θα έπρεπε να κάνει και από πότε θα έπρεπε να το κάνει ;
  • Μιχάλης Μαρκουλάκος
    Μιχάλης ΜαρκουλάκοςΔικηγόρος θυμάτων ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Η εποπτεία τα είχε όλα αυτά στη διάθεση της και θα έπρεπε ήδη από το 2002 να της έχει πει στοπ. Δεν τα αποτιμάς καλά τα λεφτά των ανθρώπων δεν τα τοποθετείς σε σωστές επενδύσεις βάση του νόμου και σταμάτα να εκδίδεις νέα συμβόλαια. Παρόλα αυτά αυτό δεν γινότανε και επειδή ακριβώς δεν γινότανε μεγάλωνε από έτος σε έτος.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σε αυτό συμφωνούν ακόμη και οι στενοί οι συνεργάτες του Ψωμιάδη.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Η εποπτεία μπορούσε να κάνει κάτι;
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Η εποπτεία ανά πάσα ώρα και στιγμή το υπουργείο μπορούσε να ανοίξει την πόρτα και να μπει μέσα και να ζητήσει να ελέγξει. Εάν το υπουργείο ήθελε, ή είχανε τη γνώση οι άνθρωποι, την εμπειρία, ειδικά για τα until link να δουν αν υπήρχε οικονομικός κίνδυνος για την εταιρία, και να δουν με τη διάρκεια των υποχρεώσεων κτλ, νομίζω ότι αν ήθελε θα μπορούσε να το κάνει, ναι.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Ποιος είχε μεγαλύτερη ευθύνη ο Ψωμιάδης ή η κρατική εποπτεία της Ασπίδας.
  • Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος
    Θεόδωρος ΑναγνωστόπουλοςΑναλογιστής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Για μένα 80% λόγω της εμπειρίας μου φταίει η αναποφασιστικότητα της εποπτικής αρχής δηλαδή άντε σε παραπλάνησε μια ότι θα φέρω έναν επενδυτή άντε σε παραπλάνησε δυο δεν αφήνεις το τόσο έλλειμμα να γίνεται τόσο μεγάλο κάποια στιγμή πρέπει να πάρεις μέτρα. Λοιπόν μέτρα δεν έπαιρναν οπότε αυτή τη στιγμή για μένα υπεύθυνοι είναι αυτοί. Τους ισολογισμούς τους διαβάζανε ένας απλός φοιτητής των ΤΕΙ εύκολα άμα του δώσεις θα τα καταλάβεις η αγορά τα ήξερε δημοσιεύματα υπήρχανε στην αγορά. Εε τι άλλο έπρεπε να κάνεις να τους πάρεις από το χέρι και να τους πεις τι θα κάνατε ; Και αυτό το ξέρανε.
  • Βασίλης Αδαμόπουλος
    Βασίλης ΑδαμόπουλοςΟικονομικός Διευθυντής, ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    Εδώ υπάρχουν σαφέστατες ευθύνες των εποπτευόντων. Δεν τα έκανε ο Ψωμιάδης μόνος του άδειες έπαιρνε έκανε αίτημα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι η ασφαλιστική εταιρία κάνεις άδεια και παίρνεις έγκριση όταν λοιπόν δίνανε και εκεί ακριβώς το κράτος πριν δώσει την έγκριση υπολογίζει αυτό που λέμε προσαρμοσμένη φερεγγυότητα να δει πως επιβαρύνεις την κεφαλαιακή σου κατάσταση από την άλλη πλευρά η ασφαλιστική εταιρία δεν είναι τόσο ευέλικτο καράβι δεν είναι κρις κραφτ είναι τανκερ δε μπορείς λοιπόν να επιλέγεις να εγκρίνεις μία τέτοια δομή.
  • Τάσος Τέλλογλου
    Τάσος Τέλλογλου
    Σήμερα ο Παύλος Ψωμιάδης είναι στη φυλακή, ο οικονομικός του διευθυντής Βασίλης Αδαμόπουλος τον υπερασπίζεται στα δικαστήρια, ο Μιχάλης με το Γιάννη Μαρκουλάκο και τον Έλιοτ Ηλιόπουλο αντιπροσωπεύουν τα περισσότερα θύματα της ΑΣΠΙΔΑΣ που έχουν κερδίσει δίκες, ο Θόδωρος Αναγνωστόπουλος τους βοηθάει και η ΕΠΕΙΑ έδωσε τη θέση της στην εποπτεία των ασφαλιστικών εταιριών της Τράπεζας Ελλάδος . Η ΑΣΠΙΣ όμιλος ασφαλιστικών εταιρειών δεν υπάρχει πια και την Τράπεζα του ομίλου την αγόρασε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Σχόλιο

  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΛΥΤΑΡΙΑΣ
    Πότε επιτέλους θα δοθεί λύση στο πρόβλημα? Αυτά τα λεφτά που μας χρωστάνε Α - Θα μπορούσαν όλα ή μέρος αυτών να ριχθούν ξανά στην κατανάλωση (κε Παπακωνσταντίνου) Β - Να καλύψουν δαπάνες όπως απλήρωτοι λογαριασμοί Δ.Ε.Η., Δάνεια κ.λ.π. (ξε Παπακωνσταντίνου), είναι γνωστό πλέον ότι τουλάχιστον Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε., ΕΥΔΑΠ δεν πληρώνονται λογαριασμοί. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω, πόσο δύσκολο είναι να πληρωθούν αυτά που έχουμε πληρώσει; Επίσης, τι στρατηγική σκέψη έχει όλος ο ασφαλιστικός κλάδος όταν αφήνει το όνομα δύο εταιρειών να τους επηρεάζει αρνητικά το κύρος τους, δεν καταλαβαίνουν και οι ίδιες ότι όσο το πρόβλημα μένει Α - Τα μόνα ασφαλιστήρια που θα βλέπουν θα είναι για αμάξι, μηχανή και σπίτι Β - Όλοι οι γνωστοί έτρεξαν να ρευστοποιήσουν ότι προγράμματα επενδυτικά κ.λ.π είχαν σε ασφαλιστικές εταιρείες. Με τιμή Κωνσταντίνος Π.
  • κωνσταντινος
    Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση σε όλη αυτή την υπόθεση ήταν που όταν όπως λέει πως ήταν επιτέλους η ώρα του κράτους να δράση ήταν όταν ζητήθηκε να αποχωρίσει ο ψωμιάδης και να αναλάβει το κράτος ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στης υποχρεώσεις της εταιρίας απέναντι στους πελάτες της!!! Με τρύπα 650,000,000 ευρώ!! Το μόνο που θα έκανε το κράτος ήταν να μεγαλώσει περισσότερο η τρύπα και χωρίς να πάει και κανένας φυλακή!!! Είδαμε τι τέλεια που τα έχει κάνει το κράτος στα δικά του ασφαλιστικά ιδρύματα και είδαμε και τι τρύπες έχει!! Τουλάχιστον η ασπίς δεν υποχρέωσε κανένα να κάνει επενδυτικά προγράμματα.. ενώ το ΙΚΑ σε υποχρεώνει να είσαι ασφαλισμένος και μετά να ψάχνεις την σύνταξη σου που σου έχουν κρατήσει όλη σου την ζωή και φυσικά ούτε λόγος για τόκους και κέρδος!!! Και τόσα σκάνδαλα με κρατικούς φορείς και δεν τρέχει τίποτα.. κανένας υπεύθυνος δεν πήγε φυλακή!!!
  • nikos
    bravo sinexiste etsi mipos vgaloume kamia akri me aytous tous alites.pali bravo sinexiste kai min mas ksexnate!!!
  • kvstas papas
    MONO TO SKAI ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΟΛΟΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΙΝΤΙΑ ΗΤΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ ΤΟ ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΙΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΤΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΤΡΟΠΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
    16 μήνες μετά το κλείσιμο της Ασπίς Πρόνοια το μεγαλύτερο ασφαλιστικό - πολιτικό σκάνδαλο στην ιστορία της ΕΕ συνεχίζεται. Σε μαζικές αγωγές εναντίον του ελληνικού δημοσίου θα προχωρήσουν πάνω από 5000 ασφαλισμένοι της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ αν δεν υπάρξει άμεση πολιτική πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την αναδοχή του χαρτοφυλακίου της ΑΣΠΙΣ από άλλη ασφαλιστική εταιρεία, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος. Ήδη, χιλιάδες πρώην ασφαλισμένοι της ΑΣΠΙΣ έχουν εκδηλώσει γραπτώς στον Σύλλογό μας αυτήν τους την πρόθεση. Το ελληνικό δημόσιο ευθύνεται για την πλημμελή εποπτεία της ασφαλιστικής εταιρείας που κατέρρευσε εφόσον εξέδιδε πιστοποιητικά φερεγγυότητας για την λειτουργία της. Εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι, ανάμεσά τους και καρκινοπαθείς – νεφροπαθείς, πολίτες που έχουν ανάγκη άμεσης νοσηλείας, παρόλο που έχουν πληρώσει γι’ αυτό, δεν έχουν πρόσβαση στα νοσοκομεία. Ακόμη, εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιοδοτικά προγράμματα, προγράμματα επενδύσεων με οικονομίες μιας ζωής καθώς και προγράμματα παιδικής αποταμίευσης βρίσκονται στον αέρα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ασφαλιστικό – πολιτικό σκάνδαλο στην ΕΕ που έχει καταστήσει αναξιόπιστο τον πυλώνα της ιδιωτικής ασφάλισης. Ο Σύλλογός μας έχει υποβάλλει βιώσιμες και ρεαλιστικές προτάσεις για την άμεση λύση αυτού του τεράστιου κοινωνικού προβλήματος.
  • ΓΙΩΡΓΟΣ Λ.
    Kαλησπέρα σας! Οι μέχρι τωρα εκπομπές σας και παρουσιάσεις του θέματος της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, ήταν πραγματικά πολύτιμες και αντικειμενικές και προέβαλαν το έγκλημα αυτό στο σωστό του μέγεθος ,παρά το ότι, για κάποιον περιεργο λόγο, τα ΜΜΕ εντεχνως το κουκούλωσαν και το μπουκόταραν. Σήμερα τα πραγματα έχουν αλλαξει, οι ασφαλισμενοι ειναι πια πολύ συνειδητοποιημενοι και δεν έχουν απλή προσδοκια, αλλά τη δύναμη που βγαίνει από γνήσια οργή και διαθέσεις πια για πολλά -πολλές φορές- όχι συννομα πραγματα. Ελπίζουμε η επικείμενη εκπομπή σας να ενημερώσει, να προβάλει το θεμα στην πραγματική του διάσταση, ωστε να αντιληφθει και ο τελευταιος ελληνας οτι το σκανδαλο βατοπαιδίου, ζίμενς κλπ.ωχριά μπροστά σ αυτο,,και να οχλήσει τόσο τους υπευθυνους της πολιτειας ,,αλλά και της ασφαλιστικής αγοράς, ωστε να υποχρεωθουν αμεσα να δώσουν τη λυση σ αυτην την τραγικη υποθεση. Ολοι το γνωριζουν, και ας στρουθοκαμηλιζουν, οτι το εγκλημα ειχε πολλους αυτουργους, προερχομενους απο την ιδια την ασφαλιστικη αγορα, τους επιχειρηματιες ,τους εποπτες, το κρατος με τα θεσμικα του οργανα, αλλα και τον επιχειρηματικο εν ευρεια εννοια κοσμο. ΑΣ ΣΚΥΨΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ, ΠΡΙΝ ΟΞΥΝΘΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Παρακαλω θερμα, να επισημανετε οτι οι ασφαλισμενοι ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΚΟΘΗΡΕΣ. Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΩΘΗΣΕ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΓΓΥΗΜΕΝΕΣ (επιχειρημα βασικο και των ασφαλιστων ολων των ασφαλιστικων ). και κατι ακομα.. ΑΡΑΓΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΟ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΑΜΜΑ ΣΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ? ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥ ΚΟΣΜΟ? Υπαρχει υφυπουργος της κυβερνησης που ειχε προιον ΚΑΠΙΤΑΛ και εξοφληθηκε...!!! Για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ δε γνωριζουμε..Ειναι νεος ,σχετικα, θεσσαλονικιος, τεχνοκρατης.... Το εγκλημα εχει πολλους συνεργους..ακομα και δια της σιωπης τους... Ευχαριστω για την υπομονη σας και παρακαλουμε ασχοληθειτε ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ. Η ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ, παρ ο τι ηταν και αυτη προιον εγκληματος, ενείχε το ρισκο ενος αμοιβαιου κεφαλαιου,... ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛ ΤΩΝ 100 ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΑΚΡΑΙΦΝΩΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ...!!! Ευχαριστω και παλι...

Προσθέστε το σχόλιό σας



Ο Τάσος Τέλλογλου και ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ επιστρέφουν μετά από 18 μήνες στο μεγάλο θέμα της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ. Για πρώτη φορά, ο άνθρωπος πίσω από την ασφαλιστική εταιρία που άφησε χιλιάδες αγωνιούντες ανασφάλιστους πίσω του, ο Παύλος Ψωμιάδης μιλά στον Τάσο Τέλλογλου και απαντά σε όλα τα μεγάλα ερωτήματα μέσα από την φυλακή. Ακόμη, ΟΙ ΝΕΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ μέσα από μία έρευνα μηνών παρουσιάζουν τις ευθύνες των υπηρεσιών που είχαν στην ευθύνη τους τον έλεγχο της ΑΣΠΙΣ. Στην εκπομπή μιλούν ακόμη για πρώτη φορά δύο από τους στενότερους συνεργάτες του Παύλου Ψωμιάδη.